Outdoor реклама, зовнішня реклама

Розміщуючи зовнішню рекламу, отримайте оптимальний візуальний контакт з широкою цільовою аудиторією.

Зовнішню рекламу неможливо ігнорувати. Вона добре працює в місцях з великим скупченням людей та автотранспорту. Для того, щоб outdoor реклама була найбільш ефективною, вона має бути яскравою та правильно оформлена. Текстове повідомлення повинно бути коротким та лаконічним. В такому разі, реклама окупиться та буде продавати.

Підвищення впізнаваності бренду, підвищення показників продажів, передача будь-якої інформації цільовій аудиторії вдало реалізуйте з правильним підбором адресних програм.

Наші спеціалісти підготують медіа-план з рекламними носіями для розміщення зовнішньої реклами не лише в Києві, Київській області, Харкові, Львові, Дніпрі, Одесі, але й по всій території України.

>> ПІДБІР ПЛОЩИН ОН-ЛАЙН <<

Основні види конструкцій зовнішньої реклами

Білборд або рекламний щит – статична рекламна конструкція, з підсвіткою чи без (стандартний розмір 3х6м).

Зазвичай розміщується уздовж доріг з великим трафіком. Рекламу на бордах видно здалеку як водіям, так і пішоходам. Вона привертає увагу та запам’ятовується всіма, хто потрапляє в радіус її дії.
Крім розміщення звичайної реклами, може використовуватися в якості вказівника для торгових точок, поблизу яких знаходиться.

Прізматрон – схожий на борд, але складається з трьохгранних призм, що обертаються (стандартний розмір 3х6м).

На такій конструкції можна розміщувати до трьох сюжетів. Швидкість зміни сюжетів 10-15 секунд.
Так, на призматроні для посилення ефекту реклама подається, як слайд-шоу, декількома кадрами.
Рекламна конструкція розташовується над дорогами з великим трафіком. Залежно від місцезнаходження реклама, розміщена на призматроні, як і борд, охоплює водіїв та пішоходів. Привертає увагу своєю динамічністю та великими розмірами. Добре запам’ятовується.

Сітілайт – скляний контейнер з внутрішньою підсвіткою (стандартний розмір 1,2х1,8м).

Розміщення реклами на сітілайтах користується популярністю тому, що вона підсвічується, яскрава навіть вночі та має доступну ціну.
Така реклама завжди помітна, як пішоходам, так і водіям. Розташовується над дорогами з великим трафіком та багатолюдних тротуарах.
Для виготовлення використовується спеціальний папір (сіті папір), на який не впливає ультрафіолетове світло та не втрачаються яскраві кольори. Стійкість до вологи, довговічність, відмінна чіткість та передача кольорів такого паперу допомогають втілювати рекламу в найкращому вигляді. А легкий монтаж дозволить оперативно встановити рекламу.

Скролл (скроллер) – скляний бокс (розміри від 1х1 м до 3х4м) з підсвіткою, всередині якого рекламні постери прокручуються.

Рекламна конструкція схожа на сітілайт, але може містити від 3 до 12 сюжетів з кожного боку. Скролл підсвічується та привертає увагу в будь-який час доби. Погодні умови не впливають на таку рекламну конструкцію. За спеціальним склом все в безпеці.
Крім того, можна розмістити рекламу у вигляді слайд-шоу і, тим самим, привернути більше уваги та краще запам’ятатися.

Беклайт – це конструкція, схожа на сіті-лайт, з підсвіткою (стандартні розміри 6х3м, 4х8м, 5х12м).

Беклайт поєднує в собі плюси борда та сіті-лайта. Відрізняється лише тим, що світло в ньому розповсюджується рівномірно. Такі конструкції є в метро, торгових центрах в місцях з найбільшим потоком людей.
За рахунок світла та спеціального паперу реклама, розміщена на беклайті, виглядає досить ефектно та яскраво. ЇЇ неможливо не помітити.

Брендмауер – це величезний банер, що розміщується на фасадах будівель або на стінах.

Розміри брандмауера залежать від розмірів стіни. Така реклама привертає увагу своїми величезними розмірами. ЇЇ видно з досить великої відстані.
Якщо реклама розміщена на брандмауері, її точно побачать та запам’ятають. А підсвітка допоможе побачити її в будь-який час доби.

Digital Out of Home

Digital Out of Home – це зовнішня реклама, яка розміщується на електронних носіях.

Плюси розміщення Digital Out of Home:
– охоплення аудиторії локально,
– яскрава та помітна реклама привертає увагу,
– цілодобово й без зупинки працює на рекламодавця.


Реклама на відео-бордах, відео-екранах різних розмірів, миготливі відео лайт-бокси та конструкції різноманітних форм і змісту привертають увагу всіх, хто потрапляє в радіус їх дії.

Розміщена на таких носіях реклама досить добре запам`ятовується, ефективно підвищуючи імідж рекламодавців. А динамічні зображення важко не помітити в будь-який час доби та цікаво спостерігати. Крім того, додатковою перевагою є можливість розміщення декількох слайдів або відео-роликів.


 

Найвищі показники ефективності зовнішня реклама має в місцях транспортних розвязок та з великим потоком людей. Тому ціна таких рекламних носіїв вище та залежить від місце розташування.

Заздалегідь подумайте про розміщення реклами, щоб встигнути зайняти носії зовнішньої реклами, розташовані в найвигідніших місцях.

Розміщуючи зовнішню рекламу з Promostand, отримуйте тільки ефективні рекламні кампанії.
Ми пропонуємо індивідуальний підхід до підготовки адресних програм і вигідні ціни розміщення зовнішньої реклами по всій території України (Київ, Київська обл., Житомир, Вінниця, Івано-Франківськ, Запоріжжя, Дніпропетровськ, Кіровоград, Львів, Луцьк, Одеса, Полтава, Миколаїв, Суми, Рівне, Тернопіль, Черкаси, Чернігів, Чернівці, Харків, Херсон, Хмельницький, Ужгород і т.д.). 

Поспішайте, кращі варіанти завжди бронюють першими та заздалегідь!

Дзвоніть, пишіть – ми допоможемо розмістити рекламу недорого та ефективно!

Замовити