Торгові центри

Рекламна полиграфія

Адресна програма

Торгівельний центр Блокбастер
пр. С. Бандери 34

Lorem Ipsum - это текст-"рыба", часто используемый в печати и вэб-дизайне. Lorem Ipsum является стан..

Торгівельний центр Блокбастер

Торгівельний центр Глобал Ок
вул. О. Бальзака 2

Lorem Ipsum - это текст-"рыба", часто используемый в печати и вэб-дизайне. Lorem Ipsum является стан..

Торгівельний центр Глобал Ок

Торгівельний центр Городок
пр. С. Бандери 23

Lorem Ipsum - это текст-"рыба", часто используемый в печати и вэб-дизайне. Lorem Ipsum является стан..

Торгівельний центр Городок

Торгівельний центр Макрос
пр. С. Бандери 16 Б

Lorem Ipsum - это текст-"рыба", часто используемый в печати и вэб-дизайне. Lorem Ipsum является стан..

Торгівельний центр Макрос

Реклама на стійках в ТРЦ

Реклама на стійках в торгових центрах застосовується як метод впливу на велику групу людей для підвищення продажів компанії і поліпшення впізнаваності бренду. Розміщення реклами в торгівельних центрах відмінно застосовно для короткочасної реклами торгових новинок і для разових рекламних акцій.

Розміщення рекламних матеріалів на інформаційних стійках в торгових центрах

Реклама на стійках в торгових центрах є одним із мало витратних способів взаємодії з перспективним клієнтом. Основний плюс такого просування – відсутність великих фінансових витрат. Ваші інформаційні матеріали, розміщені на промо-стійці, потрапляють до рук споживача, який проявив інтерес до вашої послуги або продукції. Тобто при невеликих витратах  отримаєте якісну подачу реклами! Барвиста інформативна поліграфія приверне увагу великої аудиторії. Для доповнення до реклами на стійках в торгових центрах можна також розмістити рекламу в житлових будинках Києва.

Реклама на стендах в торгових центрах

Реклама на інформаційних стендах має низку відмінних якостей: масовість аудиторії і великий формат. Для цього не потрібні великі матеріальні витрати. Розміщена на стенді реклама в місцях найбільшої прохідності людей буде постійно привертати до себе увагу відвідувачів. Але для реклами, наприклад, юридичних, консалтингових, брокерських послуг або аудиту більше підійде реклама у бізнес центрах.

Реклама на промо-стійках в торгових центрах

Реклама на промо-стійках в торгово-розважальних центрах призначена в основному для донесення інформації про різні акції, знижки, розпродажі або про появу нового виду продукції чи послуги. Також за допомогою залучення відвідувачів до участі в різного роду промо-акціях формується позитивний імідж вашої організації. Такий спосіб рекламування є ненав'язливим і привертає до себе увагу. Велика кількість відвідувачів активно з інтересом беруть зі стійки матеріали і швидко ознайомлюються з вашою інформацією. Але для реклами, скажімо, методів правильного харчування, краще підходить реклама у фітнес центрах, яка дасть можливість спрямованого впливу на потрібну аудиторію.

Буклети в торгових центрах

Розповсюдження буклетів в торгових центрах найчастіше проводиться з метою ознайомлення відвідувачів з новим товаром, анонсуванням будь-якої промо-акції (розпродаж, знижки на продукцію), а також ознайомлення з новинками компаній. Буклет, надрукований на якісному папері з використанням повноколірної поліграфії, з хорошими фотографіями, як правило, привертає увагу людей, які бажають його взяти для вивчення інформації.

Розповсюдження листівок в торгових центрах

Зараз одним з найменш витратних і дієвих методів знаходження великого числа потенційних клієнтів залишається поширення листівок у торгових центрах. Володіючи рядом плюсів, даний вид індор реклами дозволяє донести інформацію про певний товар або послугу до широкої частини аудиторії різного віку з різним рівнем доходів. Люди, що беруть листівку, мають можливість ознайомлення з рекламною інформацією, розміщену в ній, у будь-який зручний для них час, в невимушеній обстановці.

Рекламне агентство «PromoStand» веде співпрацю з найбільшими торгіельно-розважальними центрами Києва.