Торгові центри

Реклама в ТРЦ Києва

Кожен день в торгові центри для придбання товарів або користування будь-якою послугою приходить велика кількість відвідувачів. Завдяки цьому розміщення реклами в торгових центрах є якісним способом впливу на масову аудиторію потенційних клієнтів різного віку з різним рівнем доходів. Це і є головна цінність просування товарів та послуг в торгових і торгово-розважальних центрах. Бо, наприклад, реклама на стійках в ресторанах, реклама бізнес центрах или розміщення реклами в фітнес клубах спрямоване здебільшого на потенційних клієнтів з соціальним статусом вище середнього.

Також реклама в торгових центрах Києва повинна не лише зацікавити відвідувачів анонсованими продуктами, але і спонукати їх скористатися послугою або придбати товар.

Реклама в торговому центрі

Щодня найширша цільова аудиторія відвідує торгівельні центри з метою придбання товарів або отримання послуг. Люди різного соціального статусу, віку, жінки і чоловіки, батьки з дітьми, із середнім і високим рівнем достатку. Тому реклама в ТРЦ Києва –прекрасний інструмент для підвищення впізнаваності бренду, лояльності покупців до вашої торгової марки і ,як наслідок, збільшення продажів. Величезні потоки відвідувачів ТРЦ гарантують велику кількість контактів з вашою невимушеною, барвистою індор рекламою, що добре запам’ятовується. Яскрава, зі смаком оформлена реклама на стійках зацікавить покупців, що нудяться в черзі, допоможе їм не тільки провести час, але і підкреслити цінну інформацію про ваші товари або послуги.

Реклама в торгових центрах Києва

Розміщення рекламних матеріалів у торгових центрах Києва - відмінна недорога альтернатива повноцінної рекламної кампанії вашої компанії. Торгові центри в середньому відвідує від тридцяти тисяч чоловік. Зрозуміло, що у вихідні дні потік відвідувачів набагато вищий. Розмістивши рекламу в декількох торгово-розважальних центрах Києва, ви зможете охопити величезну аудиторію. При цьому вартість контакту з вашими рекламними матеріалами буде дуже низькою.