Ресторани, виномаркети "Поляна"

Реклама в ресторанах

Indoor реклама - відносно новий і безсумнівно ефективний вид реклами, що дозволяє охопити велику кількість цільової аудиторії у відносно короткий термін. Одним з основних її переваг є чітке потрапляння в цільову аудиторію. Наприклад, реклама в бізнес центрах чи реклама в фітнес клубах, як і реклама в ресторанах Києва, зорієнтована на забезпечених людей, які мають хороший смак і прекрасну купівельну спроможність.

Відвідування ресторану – це не тільки привід повечеряти в приємній атмосфері з друзями і близькими. Це також прекрасна можливість провести ефективні переговори в невимушеній обстановці за діловим сніданком або просто випити кави з діловими партнерами. Перебування в ресторані у кожної людини асоціюється з відпочинком і хорошим настроєм. Це сприяє кращому сприйманню і усвідомленню інформації. Ще один плюс, яким володіє реклама в ресторанах, – вона завжди буде асоціюватися із закладом, що збільшить ступінь її запам'ятовування. Крім того, реклама в ресторані здатна не тільки запам'ятатися, а й викликати хороші спогади про чудово проведений вечір, що напевно підвищить лояльність споживачів до вашого бренду.

Як правило, відвідувачі таких закладів проводять певну кількість часу в очікуванні свого партнера або замовленої страви. У цей час у них є можливість озирнутися і ознайомитися з рекламою в ресторані.

Реклама в ресторанах Києва

Дослідження показують, що київський ресторан, розрахований на 20 - 60 столів, у середньому відвідує до 2000 чоловік за день. З огляду на невисоку ціну розміщення реклами в ресторанах Києва можна з упевненістю сказати, що в умілих руках постери та оголошення в цій локації є ефективним інструментом.

Розміщення реклами в ресторанах дозволить підвищити впізнаваність бренду, лояльність покупців, допоможе швидко і якісно провести рекламну кампанію і збільшити охоплення цільової аудиторії. Це добре забезпечені люди, які щодня здійснюють покупки, стежать за своєю зовнішністю, здоров'ям і можливо потребують саме ваших послуг.