Чому promostand?

  • НА РЕКЛАМНОМУ РИНКУ КИЄВА З 2011 РОКУ
  • ШИРОКИЙ СПЕКТР РЕКЛАМНИХ ПОСЛУГ
  • 101 ВЛАСНИЙ INDOOR НОСІЙ У КИЄВІ
  • НЕНАВ’ЯЗЛИВА РЕКЛАМА
  • ПОШИРЮЄМО ДО 15 000 БУКЛЕТІВ В МІСЯЦ
  • НИЗЬКА ВАРТІСТЬ РЕКЛАМНОГО КОНТАКТУ
  • ГНУЧКА ФІНАНСОВА ПОЛІТИКА
  • РЕКЛАМНІ НОСІЇ В МІСЦЯХ З ПОЖВАВЛЕНИМ ТРАФІКОМ
  • ТОЧНЕ ВЛУЧАННЯ В ЦІЛЬОВИЙ СЕГМЕНТ
  • ЩОДЕННИЙ КОНТРОЛЬ НАЯВНОСТІ РЕКЛАМНИХ МАТЕРІАЛІВ НА НОСІЯХ
  • ЗРУЧНИЙ ВИБІР РЕКЛАМНИХ ПОСЛУГ ЗА АДРЕСАМИ, АУДИТОРІЄЮ, ВАРТІСТЮ
Оберіть рекламний носій на карті
Реклама на стійках в бізнес центрах

Найбільш економічно вигідна та результативна — реклама в бізнес-центрах. Це відмінний спосіб найбільш інформативно презентувати свою продукцію або послуги частині населення з високими доходами та купівельною спроможністю. Така реклама призначена максимально чітко впливати на потрібну цільову категорію людей — співробітників і гостей бізнес-центрів. Бізнесмени, які взяли листівку, зможуть ознайомитися з нею пізніше в зручній атмосфері.

Перейти
Реклама в ліфтах бізнес центрів

Цей вид реклами є одним з найбільш популярних на ринку. Якщо ваша цільова аудиторія включає платоспроможних людей, то реклама в ліфтах бізнес-центрів допоможе залучити численних покупців. Шляхом відносно низької вартості, вона є найбільш доступним і ефективним способом залучення й утримання уваги потенційних клієнтів до ваших послуг або продукції.

Перейти
Реклама на стійках в фітнес центрах

Реклама в фітнес-клубах — це прекрасний спосіб регулярно і ненав'язливо доносити корисну інформацію клієнтам, які відвідують спортзали. Вона допоможе вам сконцентруватися на активному, енергійному контингенті людей з високим рівнем доходу. Велику частину часу вони проводять в залі, ресепшині, роздягальнях, фреш-барах. Це забезпечує високу кількість контактів з рекламною інформацією.

Перейти
Реклама на стійках в торгівельних центрах

Якісним способом впливу на масову аудиторію потенційних клієнтів різного віку з різним рівнем доходів є реклама в ТРЦ. Застосовується як метод впливу на велику групу людей. Доречний спосіб як для підвищення продажів компанії, так і для поліпшення впізнаваності бренду. Важлива перевага — вона дає максимально швидку ефективність!

Перейти
Реклама на стійках в ресторанах і виномаркетах «Поляна»

Популярним і якісним видом донесення інформації до споживача є реклама в ресторанах. Вона добре зарекомендувала себе. Адже щодня мережі київських ресторанів та виномаркетів відвідують тисячі людей з високим рівнем достатку. Такою рекламою легко охопити потрібну цільову групу клієнтів. Розміщення є дуже раціональним та вигідним.

Перейти
Реклама на стійках в автосалонах

Велика частина автолюбителів, які відвідують автосалони, — люди з високим рівнем доходу. Вони готові витратити свої кошти не тільки на автотовари, але і на дорогі речі або цікаве дозвілля. Реклама в автосалонах дозволить вам повністю охопити цільову аудиторію. За невеликі гроші ви зможете повідомити своїх потенційних клієнтів про випуск нового продукту або послуги.

Перейти
Реклама в елітних будинках

Одним з найбільш ефективних і недорогих видів реклами по праву вважається реклама в елітних будинках. Це надійний спосіб донести інформацію про ваш товар або послугу до максимальної кількості людей з високим рівнем доходів. Реклама на інформаційних дисплеях — один з найяскравіших способів, які вдало притягують увагу. Жителі елітних будинків та їх гості багаторазово з нею контактують.

Перейти

Внутрішня реклама

Внутрішня реклама — це вид реклами, яка розміщується на інформаційних поверхнях, розташованих всередині приміщень. Вибираються локації з великою концентрацією і високим трафіком цільової аудиторії. А також в місця очікування, наприклад в ліфті, ліфтовому холі, поруч з ресепшеном. Як правило, така реклама розміщується на стаціонарній основі, найчастіше на стійках, стендах або інформаційних дошках.

Розміщення indoor реклами


Найбільш популярними об'єктами розміщення індаур реклами є:

●    Реклама в бізнес-центрах — спрямована на цільову аудиторію з високою купівельною спроможністю. Зорієнтовану на споживання якісних товарів відомих брендів. Аудиторія: власники компаній, керівники середнього та великого бізнесу, фахівці й службовці у віці від 25 до 50 років.
●    Реклама в ТРЦ — внутрішня реклама тут спрямована на широку, платоспроможну цільову аудиторію, яка веде активний спосіб життя. Торгово-розважальні центри, як правило, відвідують люди 25 - 45 років з великим спектром потреб, в які входить не тільки споживання товарів, а й послуг.
●    Реклама в ресторанах — спрямована на осіб з високим рівнем достатку. Тут ваша індаур реклама буде мати високу ймовірність контакту з людьми, зорієнтованими на споживання товарів і послуг високої якості під час обслуговування чи очікування замовлення. Найчастіше це аудиторія від 25 до 55 років.
●    Реклама в фітнес центрахindoor реклама в фітнес клубах має максимальну ймовірність контакту з платоспроможною категорією, яка веде активний і здоровий спосіб життя. Це чоловіки й жінки 25 - 45 років. Крім того внутрішня реклама в фітнес-центрі дає можливість звернутися окремо як до чоловічої, так і до жіночої аудиторії завдяки розміщенню оголошень, постерів, банерів в роздягальнях та індивідуальних шафках, залах жіночих групових занять.
●    Реклама в елітних житлових будинкахвнутрішня реклама в елітних будинках спрямована на змішану, широку аудиторію з високою купівельною спроможністю, яка проживає в межах конкретного району. Такі люди користуються повсякденними послугами та купують товари переважно поблизу.

Переваги Indoor реклами

Внутрішня реклама — один з найбільш ефективних каналів комунікації для обраної цільової аудиторії. Індаур реклама вирішує широкий спектр завдань. До неї вдаються як в цілях просування бренду, так і для інформування про нові послуги й товари, акції та заходи.

Очевидними перевагами реклами Indoor є:

●    Точна спрямованість на цільову аудиторію
●    Широке охоплення населення
●    Висока якість і тривалість контакту з потенційним клієнтом
●    Можливість максимально наблизитися до рекламного носія або взяти рекламу з собою
●    Внутрішня реклама має порівняно низьку вартість

Індор реклама вартість розміщення

Вартість внутрішньої реклами залежить від багатьох факторів серед яких: вид розміщення, формат рекламного матеріалу, кількість місць розміщення, тривалість рекламної кампанії.
Індор реклама розміщується по широкій базі адрес для збільшення охоплення цільової аудиторії. Тривалість рекламної кампанії коливається від 1 місяця до року залежно від цілей замовника.

Фахівці компанії «PromoStand» з радістю допоможуть вам вибрати максимально ефективну стратегію розміщення індор реклами, виходячи з цілей вашої рекламної кампанії. Головний принцип роботи рекламного агентства «PromoStand» — індивідуальний підхід до вирішення ваших завдань. Користуючись багаторічним досвідом роботи в сфері розміщення внутрішньої реклами для малого бізнесу і великих суб'єктів ринку, ми розробляємо кампанію, яка буде ефективною з економічної точки зору. Сприяємо залученню клієнтів і формуванню позитивного іміджу вашої компанії.