Торговельні центри

Реклама в торговельних центрах - реклама, що ефективно впливає на купівельноспроможну аудиторію від 25 до 45 років.

Переваги розміщення реклами в ТРЦ:
- вплив на широку аудиторію,
- розміщення реклами в місці, де готові купувати та часто відбуваються незаплановані імпульсивні покупки,
- висока ефективність.

Реклама в торговельних центрах

Розміщення реклами в торгових центрах, мережах магазинів, торгово-розважальних комплексах досить популярна серед товаровиробників та продавців, що представлені в них.

Реклама викликає бажання купити прямо зараз і прямо там. Десятки тисяч людей бувають в торговий центрах, коли їм потрібно зробити покупки та проводять там час, розважаючись та відпочиваючи. А рекламу на фасадах торговельних комплексів побачать ті, хто проходить поруч. Помітна яскрава реклама, аудіо- та відео-супровід в правильних місцях підвищить продажі, покращить імідж та впізнаваність бренду. Для високих результатів від вкладання коштів в рекламу при розміщенні потрібно врахувати всі деталі. Існує широкий вибір розміщення реклами в торговельних центрах.

Види розміщення реклами в ТРЦ:

– на фасадах білборди, плакати, банери.
– на вхідних дверях,
– сітілайти, світлові конструкції,
– в ліфтах,
– на ескалаторах, сходах,
– аудіо-реклама в торгових залах,
– відео-реклама на екранах,
– поширення флаєрів, буклетів, друкованої продукції (на стійках і за допомогою промоутерів),
– брендування поверхонь.

Ми пропонуємо розміщення реклами в торговельних центрах по всій Україні.

Допоможемо обрати для реклами торговий центр, декілька трц або мережу магазинів. Ретельно підберемо та порекомендуємо ефективне розміщення реклами з урахуванням всіх особливостей рекламної кампанії, в тому числі її цілей та бюджету.

 

Реклама Indoor

Реклама Indoor – це досить ефективний локально та недорогий канал реклами. Таку рекламу можна сконцентрувати в місцях проживання, роботи, відпочинку чи спорту необхідної цільової аудиторії.

Плюси Indoor реклами:
– максимальне охоплення аудиторії,
– 250 власних Indoor рекламних носіїв,
– зручний вибір рекламних послуг за адресами, аудиторії і бюджету,
– влучний вплив на цільовий сегмент,
– щоденний контроль рекламних носіїв,
– гнучка фінансова політика,
– індивідуальний підхід до кожного клієнта.
Для розміщення такої реклами обираються місця з найбільшим потоком людей та ймовірності контакту з рекламним носієм. Тому необхідно звернути увагу не лише на адресну програму, але й дизайн реклами, що повинна привернути увагу та запам’ятатись.
Реклама indoor охоплює Київ в бізнес-центрах, торгових центрах, супермаркетах, житлових будинках, фітнес-центрах, ресторанах, автосалонах, автозаправках. Таким чином, дуже зручно обрати розташування реклами, щоб дістатися саме своєї цільової аудиторії.
У роботі з кожним клієнтом враховуються всі деталі, які допомагають сформувати ефективну рекламну кампанію.
Так, спираючись на специфіку і сферу діяльності, плани і цілі замовника, наші фахівці сформують медіаплан з оптимальним поєднанням рекламних носіїв і з максимальним охопленням цільової аудиторії. Крім того, у нас можна замовити розробку рекламного повідомлення, яке досягне бажаної мети. Якісне яскраве оформлення контенту в потрібному форматі саме для цільовому сегменту.

Обрати носій та бізнес-центр для розміщення реклами допоможуть наші спеціалісти.

Дзвоніть, пишіть – ми допоможемо розмістити рекламу недорого та ефективно!

Замовити