Автосалони

Реклама, розміщена в автосалонах, розрахована на платоспроможну аудиторію, з доходом вище середнього рівня, активну, віком від 25 до 45 років.

Плюси реклами в автосалонах:
- висока ефективність,
- невисока вартість розміщення,
- чітке попадання в конкретну цільову аудиторію.

Реклама в автосалонах

Реклама в автосалонах – реклама, яка спрямована на чітко сегментовану платоспроможну аудиторію.

Реклама в автосалонах розміщується на промостійках, на яких є можливість розташувати рекламну різноманітну рекламну поліграфію: плакати А3 формату, флаєра, буклети, журнали тощо.

Розміщуючи рекламу в автосалонах, підвищуйте імідж компанії, рекламуйте товари та послуги серед платоспроможної цільової аудиторії, що любить свободу та комфорт пересування у власному автомобілі.

Такий товар тривалого користування, як автомобіль, вимагає регулярних витрат на обслуговування, на розрахунки по кредиту тощо. Для прийняття рішення щодо купівлі такого товару необхідна впевненість в майбутніх стабільних доходах.

Тобто до автосалонів приходять люди із середнім і вище рівнем достатку. Це досить вимоглива аудиторія, яка звикла вільно та зручно пересуватись. Автомобіль – це стиль та рівень життя.


Оформлюючи чи збираючи потрібну для здійснення покупки інформацію, відвідувачі автосалонів проводять у них в середньому не менше 1-2 годин. Вони з цікавістю ставляться до всього, що пов’язано з автомобілями та реклами, розташованої в приміщенні. Характерною ознакою цільової аудиторії в автосалонах є готовність до купівлі не лише автомобілів та супутніх товарів і послуг, а ще й до всього, що має відповідні вимоги до комфорту та рівня життя.

Розміщення реклами в автосалонах є досить недорогою та ефективною. Тому варто звернути увагу на цей канал рекламної комунікації та додавати його до медіа-планів рекламних кампаній.

Ми пропонуємо розміщення реклами на промостійках в таких автосалонах Києва:

 – Subaru,
 – Форд,
 – Volkswagen,
 – Hyundai,
 – Renault.

Звертайтесь до наших менеджерів за Вашою персональною програмою розміщення реклами в автосалонах Києва.

Наш досвід і професіоналізм допоможе використовувати цей недорогий вид рекламної комунікації з максимальним ефектом. До Ваших послуг наші дизайнери та менеджери, що нададуть рекомендації або організують рекламну кампанію під ключ.

Реклама Indoor

Реклама Indoor – це досить ефективний локально та недорогий канал реклами. Таку рекламу можна сконцентрувати в місцях проживання, роботи, відпочинку чи спорту необхідної цільової аудиторії.

Плюси Indoor реклами:
– максимальне охоплення аудиторії,
– 250 власних Indoor рекламних носіїв,
– зручний вибір рекламних послуг за адресами, аудиторії і бюджету,
– влучний вплив на цільовий сегмент,
– щоденний контроль рекламних носіїв,
– гнучка фінансова політика,
– індивідуальний підхід до кожного клієнта.

Для розміщення такої реклами обираються місця з найбільшим потоком людей та ймовірності контакту з рекламним носієм. Тому необхідно звернути увагу не лише на адресну програму, але й дизайн реклами, що повинна привернути увагу та запам’ятатись.

Реклама indoor охоплює Київ в бізнес-центрах, торгових центрах, супермаркетах, житлових будинках, фітнес-центрах, ресторанах, автосалонах, автозаправках. Таким чином, дуже зручно обрати розташування реклами, щоб дістатися саме своєї цільової аудиторії.

У роботі з кожним клієнтом враховуються всі деталі, які допомагають сформувати ефективну рекламну кампанію.

Так, спираючись на специфіку і сферу діяльності, плани і цілі замовника, наші фахівці сформують медіа-план з оптимальним поєднанням рекламних носіїв і з максимальним охопленням цільової аудиторії. Крім того, у нас можна замовити розробку рекламного повідомлення, яке досягне бажаної мети. Отримуйте якісні яскраві оформлення контенту в потрібному форматі саме для цільового сегменту.

Дзвоніть, пишіть – ми допоможемо розмістити рекламу недорого та ефективно!

Замовити