Фітнес-центри

Реклама, розміщена в фітнес-центрах розрахована на платоспроможних, які ведуть здоровий спосіб життя людей, віком від 25 до 45 років.

Плюси реклами в фітнес-центрах:

- аудиторія, яка цінує своє здоров'я, слідкує за своїм харчуванням, займається спортом;
- тривалість контакту може бути високою, за рахунок правильного розміщення рекламних носіїв і правильного їх використання;
- висока ефективність та локальний вплив;
- невисока вартість контакту.

Адресна програма

Ф-Ц "Гольфцентр"

Оболонська Набережна

Ф-Ц "Альпійський"

вул. Протасів Яр, 8

Sport Studio

вул. Тургенєвська, 45-49

Sport&Spa

пр-т Бандери, 9, (к.5)

Sport&Spa

вул. Героїв Космоса, 4

Sport&Spa

вул. Пимоненко, 13

Спорт Лайф

пр-т. Бандери, 20-б

Спорт Лайф

вул.Грінченко, 2/1

Реклама в фітнес-центрах

Формати розміщення реклами в фітнес-центрах: лайтбокси, відео-екрани, брендування стін, сходів, входів, афіші в рамках, наклейки на скриньках в роздягальнях, аудіо-реклама.

Плануючи рекламні кампанії, необхідно враховувати сезонний характер такого виду розміщення реклами. Фітнес-центри більше відвідують навесні та восени. Найбільш ефективними та вигідними для розміщення реклами є: зона ресепшен, роздягальні, стіни навпроти кардіо-тренажерів. В цих місцях найбільше скупчення людей, а тривалість контакту й уваги є максимальними. Підвищення іміджу та продажів – результати рекламних кампаній в фітнес-центрах для організацій, особливо працюючих у сферах, пов’язаних зі спортом, красою, доглядом за собою, здоров’ям.

Розмістити рекламу в фітнес-центрах Вам допоможуть наші фахівці. Правильно підібраний об’єкт і адреса запорука успіху. Так, рекламу можна адресувати, наприклад, більш вибагливій та статусній цільовій аудиторії, якщо розмістити рекламу в фітнес-центрі преміум – класу, тощо.

Прислухайтеся до наших порад. Ми підкажемо, який фітнес-центр обрати. 

Реклама Indoor

Реклама Indoor – це досить ефективний локально та недорогий канал реклами. Таку рекламу можна сконцентрувати в місцях проживання, роботи, відпочинку чи спорту необхідної цільової аудиторії.

Плюси Indoor реклами:
– максимальне охоплення аудиторії,
– 250 власних Indoor рекламних носіїв,
– зручний вибір рекламних послуг за адресами, аудиторії і бюджету,
– влучний вплив на цільовий сегмент,
– щоденний контроль рекламних носіїв,
– гнучка фінансова політика,
– індивідуальний підхід до кожного клієнта.
Для розміщення такої реклами обираються місця з найбільшим потоком людей та ймовірності контакту з рекламним носієм. Тому необхідно звернути увагу не лише на адресну програму, але й дизайн реклами, що повинна привернути увагу та запам’ятатись.
Реклама indoor охоплює Київ в бізнес-центрах, торгових центрах, супермаркетах, житлових будинках, фітнес-центрах, ресторанах, автосалонах, автозаправках. Таким чином, дуже зручно обрати розташування реклами, щоб дістатися саме своєї цільової аудиторії.
У роботі з кожним клієнтом враховуються всі деталі, які допомагають сформувати ефективну рекламну кампанію.
Так, спираючись на специфіку і сферу діяльності, плани і цілі замовника, наші фахівці сформують медіаплан з оптимальним поєднанням рекламних носіїв і з максимальним охопленням цільової аудиторії. Крім того, у нас можна замовити розробку рекламного повідомлення, яке досягне бажаної мети. Якісне яскраве оформлення контенту в потрібному форматі саме для цільовому сегменту.

Обрати носій та бізнес-центр для розміщення реклами допоможуть наші спеціалісти.

Дзвоніть, пишіть – ми допоможемо розмістити рекламу недорого та ефективно!

 

Замовити