Елітні будинки

Розміщення реклами в Києві в елітних будинках в приліфтовій зоні на інформаційних дисплеях – бюджетний та ефективний вид реклами, локально спрямований на платоспроможну цільову аудиторію.

Плюси розміщення реклами в елітних будинках:
- недорого,
- висока частота контакту,
- охват аудиторії локально спрямований,
- висока ефективність.

Реклама в елітних будинках Києва

Реклама в елітних будинках Києва розміщується в приліфтовій зоні на рівні зорового контакту на постерах формату А3, А4, в рамці за захисним склом. Цілісність та непошкодженість реклами перевіряється щотижня.

Яскраво та професійно оформлена реклама обов’язково матиме ефект. Наші дизайнери допоможуть донести потрібну інформацію до цільової аудиторії, врахувавши всі деталі замовлення та особливості даного рекламного носія.

В елітних будинках сконцентрована цільова аудиторія віком 30-50 років, з доходом вище середнього та високим. Це керівники, топ-менеджери, політики, бізнесмени, спортсмени, діячі шоу-бізнесу тощо. Вони зацікавлені в високій якості життя та в будь-яких благах, що цьому сприяють. Активні та успішні жителі житлових будинків комфорт-класу люблять спорт, відпочинок, подорожі, дорогі автомобілі, сім’ю та дітей, природу та високу якість життя.

Розміщення реклами в елітних будинках в зоні ліфта використовується для поінформованості цільової аудиторії, підвищення іміджу та впізнаваності бренду.

Висока ефективність реклами в житлових будинках досягається за рахунок кількості щоденних контактів з жителями та гостями приміщень. Таким чином, реклама, розташована на дисплеях біля ліфтів добре запам’ятовується.

Плануючи рекламну кампанію, підберіть вдалу локацію для розміщення. Так, наприклад, компанії, що территоріально знаходяться в районі будинку з рекламою, отримують своїх постійних клієнтів завдяки територіальній близькості та зручності, без втрати часу на дорогу.

Не зволікайте, встигніть забронювати вільне місце для Вашої реклами!

Реклама Indoor

Реклама Indoor – це досить ефективний локально та недорогий канал реклами. Таку рекламу можна сконцентрувати в місцях проживання, роботи, відпочинку чи спорту необхідної цільової аудиторії.

Плюси Indoor реклами:
– максимальне охоплення аудиторії,
– 250 власних Indoor рекламних носіїв,
– зручний вибір рекламних послуг за адресами, аудиторії і бюджету,
– влучний вплив на цільовий сегмент,
– щоденний контроль рекламних носіїв,
– гнучка фінансова політика,
– індивідуальний підхід до кожного клієнта.

Для розміщення такої реклами обираються місця з найбільшим потоком людей та ймовірності контакту з рекламним носієм. Тому необхідно звернути увагу не лише на адресну програму, але й дизайн реклами, що повинна привернути увагу та запам’ятатись.
Реклама indoor охоплює Київ в бізнес-центрах, торгових центрах, супермаркетах, житлових будинках, фітнес-центрах, ресторанах, автосалонах, автозаправках. Таким чином, дуже зручно обрати розташування реклами, щоб дістатися саме своєї цільової аудиторії.
У роботі з кожним клієнтом враховуються всі деталі, які допомагають сформувати ефективну рекламну кампанію.
Так, спираючись на специфіку і сферу діяльності, плани і цілі замовника, наші фахівці сформують медіаплан з оптимальним поєднанням рекламних носіїв і з максимальним охопленням цільової аудиторії. Крім того, у нас можна замовити розробку рекламного повідомлення, яке досягне бажаної мети. Якісне яскраве оформлення контенту в потрібному форматі саме для цільовому сегменту.

Дзвоніть, пишіть – ми допоможемо розмістити рекламу недорого та ефективно!

Замовити